Svaren till frågestunden!

AVSLUTAD!
Hur lång är du?
SVAR: Sist jag mätte mig, för några månader sen var jag 1,54. Jag tror jag har växt lite men jag vet inte :D
Vad är ditt motto?
Vad gillar du mest hos dig själv/sämst hos dig själv?
Vad gillar du mest på dig själv/sämst på dig själv?
SVAR: Mitt motto är, var dig själv, Lev varje dag som om den vore den sista och behandla andra som du själv vill bli behandlad. ♥
Gillar mest hos mig själv: Oj, svårt. Kanske att jag har lätt till skratt :3
Gillar minst hos mig själv: Mitt skratt, helt klart xD
Gillar mest på mig själv: Mina ögon kanske c:
Gillar minst på mig själv: Mina ögonbryn.
1.Om du skulle flyttat till ett annat land, vilket skulle du valt då?
2.Vad är den flummigaste saken du har gjort i HELA DITT LIV?
3.Om du skulle vara jag,(Jennifer) för en dag,vad skulle du helst göra då?

SVAR: 1. Uj uj ... Svår fråga! Kanske till Sverige isåfall. Jag menar ,annars blir det nytt språk o så.. Men jag skulle aldrig någonsin vilja flytta ffrån Åland. Aldrig.
2.Du att det där kan jag inte svara på 8D För svårt helt enkelt! Hähä ;)
3.Ingen aning ... Förlåt men dina frågor var svåra.. :3 Kanske typ .. Näej jag vet inte! Ha en chill dag på stan med dina kompisar kanske ;)
Om du bara skulle få äta en rätt i hela ditt liv, vilken rätt skulle du vilja äta då?
Om du bara skulle få dricka en enda dricka i hela ditt liv, vilken dricka skulle du välja då?
SVAR: Hmm... Maträtt: Jag skulle tröttna otroligt mycket, men makaroner faktiskt :3
Dricka: Nån awesome juice! Som äppeljuice eller nåt. Men skulle tröttna på det också, ehehhe ... Eller kanske vatten.
1. Är du allergisk mot nått?
2.Vad skulle du göra om du vaknade med en ASSTOR näsa imorgon?
3.Om du fick välja en person att vara i en dag, vilken person skulle du välja då?
4.Om du fick välja en kändis att gifta dig med, vem skulle du välja då?
5.Favorit mat och dryck?
6.Vem är din favorit idol/förebild?
SVAR:
1. Nope c:
2.Skrika och hoppas att jag drömmer!
3.Hmm ... Foki. Hennes liv verkar perfekt :o
4.Adam Brody maybe, om vi var i samma ålder ;)
5.Tacos & äppeljuice!
6.Har väldigt många, men foki bl.a :)
Vad är din största önskan?
Gillar du ost?
Tycker du om mig? (a)
Vad heter du i mellannamn?

SVAR: Största önskan:Fred på jorden.♥
Jao, ost är väl helt okej :3
Klart jag gör Felli ;D
Ingrid & Mari c:
Vet du vem jag är? >8D
SVAR: Hej Felli :D
Om du skulle få vara en kändis för en dag, vilken kändis skulle du vara då?
En av dina drömmar?
Var skulle du helst vilja bo,eller sku du vilja stanna kvar på Åland?
SVAR: Jag har ju redan svarat Foki .. Men den här gången tar jag Britney Spears ;) Måste va coolt o va henne :o
Om du menar en av mina drömmar på natten eller en dröm jag önskar, så en dröm jag önskar är fred på jorden men en dröm på natten kommer här:
Det var en dröm för jättelänge sen , jag gick på dagis då heheh ...
Min syster HATAR gröt, och jag drömde att mina föräldrar tvinga henne att äta det ändå. Då förvandlades hon till ett monter och förstörde huset, och sen måsta vi åka iväg och lämna henne kvar, och det var bara jag som såg att hon var snäll.
Usch, det var en hemsk mardröm! Och när jag vaknade var jag helt förstörd och måsta ringa till henne trots att hon var i skolan. Jag måsta fråga om hon var okej .. Hahha!
Var jag helst skulle vilja bo: Sverige somsagt, men helst stanna kvar på Åland :)
Lyssnar du på youtubeklipp folk lägger in på sina bloggar?
SVAR: Random fråga men 8D Förut gjorde jag det, sen slutade jag men nu har jag börjat igen. Jag sätter liksom på låten medans jag scrollar ner och fortsätter läsa på personens blogg c:
Det var alla frågor!

Puss♥



Kommentarer
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

sv; han heter Cawazaki men kallas zaki :D

gillar du hästar? ^^



KRAM!

2011-07-04 @ 14:09:40
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Läs innan du kommenterar... Jag blir väldigt glad av kommentarer, så kommentera på! Men jag blir bara irriterad av elaka kommentarer så skippa det bara. Slösa inte bort din tid på det, det går liksom att spåra IP adressen så JAG VET vem du är, kom fram till mig och säg det om det är så viktigt. Reklam om dagens blogg och andra tävlingar är jag gärna med på! :) Nu har jag nog inget annat att skriva, men remember, you make my day ^^ <3
Skriv gärna in ditt namn också :3:
Spara så slipper du skriva in det flera gngr c:

E-postadress: (Bara jag som ser ;D)

URL/Din finaa blogg!:

Vad har du att säga mig?♥:

Trackback
RSS 2.0