~Juni~

Hähä, sorry.Men måste ta en paus från alla bilder o så! Ni får dag 5 & 6 imorgon, right? c;
Ska berätta lite om juni månad.
Den 7-10(Alltså nu, torsdag-söndag) åker jag,min mamma,min pappa & Gabbe till London! :D:D♥
Sen, den 16 har först Sara "kalas"/fest på dagen, awesome! :D Sen kanske Hampus i min klass har tältning.
Och den 18 ska jag & Felli  fara o spela in den där filmen , Att flyga utan vingar på dagen först. Nice! ^^<3 Och sen på kvällen kanske Hampus har tältning. Liksom, det skulle vara den 16 el. 18.
22-30 håller Rock Off på, så det blir o´ gå på det varje kväll! :D
Sen var det väl inge mera med det, men mycket att längta till! ♥

Ni får en bild på min saknade katt Zonya bara för aatt jag inte har nån annan o visa .. <3 Ja alltså jag saknar henne för att hon är på min farmors stuga just nu. Träffade henne idag en snabbis men annars inte på flera veckor .. ♥

Puss!

Kommentarer
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

sv; okej :D

jag ska till min häst som vanligt hehe ;D och ta det lugnt ^^



KRAM!

2011-07-03 @ 22:50:28
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Läs innan du kommenterar... Jag blir väldigt glad av kommentarer, så kommentera på! Men jag blir bara irriterad av elaka kommentarer så skippa det bara. Slösa inte bort din tid på det, det går liksom att spåra IP adressen så JAG VET vem du är, kom fram till mig och säg det om det är så viktigt. Reklam om dagens blogg och andra tävlingar är jag gärna med på! :) Nu har jag nog inget annat att skriva, men remember, you make my day ^^ <3
Skriv gärna in ditt namn också :3:
Spara så slipper du skriva in det flera gngr c:

E-postadress: (Bara jag som ser ;D)

URL/Din finaa blogg!:

Vad har du att säga mig?♥:

Trackback
RSS 2.0