Dag 3 - torsdag

Vi vaknde väldigt tidigt, denna gången var det Felli som väckte mig, och det för att hon vaknade av att det ÖSREGNA. Vi låg väl kvar, men vi kunde inte somna om trots att det var väldigt tidigt på morgonen. Sen började det plötsligt åska, och då plockade vi ihop våra saker och rusade in! Och trots att det inte var långt från tältet in så blev vi ganska blöta.
Wellwell. Obo´y till frukost bl.a ♥
Sen på dagen så eftersom det FÖRST var crapväder hade vi sminkskola typ .. c:
Eller inte sminskola. Jag vet inte vad man ska kalla det (Y) :)
Allt smink
Felli sminkade mig som fjortis o:
Och jag Felli som fjortis :o
Sen blev det liiite bättre väder, så vi tog oss en roddtur till den där lilla viken! :3
jag som ror
Söta felli :3
Felli som ror c:
Fika när vi kom tillbaka :3 Morotskaka & berlinermunk c:♥
Rökt flundra till middag :33
Efterätt :3
Sen på kvällen bada vi massor & badade bastu ;3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Läs innan du kommenterar... Jag blir väldigt glad av kommentarer, så kommentera på! Men jag blir bara irriterad av elaka kommentarer så skippa det bara. Slösa inte bort din tid på det, det går liksom att spåra IP adressen så JAG VET vem du är, kom fram till mig och säg det om det är så viktigt. Reklam om dagens blogg och andra tävlingar är jag gärna med på! :) Nu har jag nog inget annat att skriva, men remember, you make my day ^^ <3
Skriv gärna in ditt namn också :3:
Spara så slipper du skriva in det flera gngr c:

E-postadress: (Bara jag som ser ;D)

URL/Din finaa blogg!:

Vad har du att säga mig?♥:

Trackback
RSS 2.0