Dag 2 - onsdag

Vi vaknade ganska tidigt,, typ 9,halv 10. Eller vi och vi .. Ehehhe jag väckte Felli ;) Och gissa vad jag vaknade av ...o:
En fluga som surrade runt tältet! Haha ..Jag kan vara lättväckt :D
Menmen. Vi åt väl frukost, kolla på TV & fastnade på världens dåligaste sång som kom på Barnkanalen ...
Mu bä, dubbelkvack,dubbelkvack.Om du har fått en svacka! Mu bä, dubbelkvack,dubbelkvack, kom loss nu börja KVACKA!
Nog för att den där är på engelska & för att det är ett helt avsnitt men .. :D
Ja. Vi höll alltså på sjöng på den HELA tiden, HELA veckan D:
Menmen. Sen så simma vi väl lite, och på kvällen så hade Felli ridning så fick komma med på det. Dom hade uteritt så hon red iväg liksom, så jag fick sitta i en timme & typ läsa i nån random tidning med hennes pappa som sällskap :p Men jag överlevde väl c:
Sen när vi skulle hem igen så for vi & hämta mitt minneskort! :DDDD Så jag kunde ta kort igen ♥
Så jag tog några kort på onsdag kväll när vi kom hem igen:
På den fina himlen ^^<3
Har tusen bilder på himlen o´så, men tänkte att det skulle bli lite tråkigt o kolla på.
Ser ni en liten filur i mörkret..? ;) Påväg till dasset 8D
Tältet:
Nattmat:
OREO KAKOR! :333
& bullar cc:
Nu har jag inga fler bilder att visa... Bara cp bilder från när vi var inne i tälet :'D Och glöm att ni får se dom ^^
Så pusspuss så ska jag skriva nästa inlägg nu.. ;)

Kommentarer
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

åhh, älskar oreo! :DD

sv; tacksåjättemkt!! ^^

härligt, allt är bra med mig med (:

händer imon? ;D



KRAM!

2011-07-03 @ 21:40:43
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-19 @ 19:04:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Läs innan du kommenterar... Jag blir väldigt glad av kommentarer, så kommentera på! Men jag blir bara irriterad av elaka kommentarer så skippa det bara. Slösa inte bort din tid på det, det går liksom att spåra IP adressen så JAG VET vem du är, kom fram till mig och säg det om det är så viktigt. Reklam om dagens blogg och andra tävlingar är jag gärna med på! :) Nu har jag nog inget annat att skriva, men remember, you make my day ^^ <3
Skriv gärna in ditt namn också :3:
Spara så slipper du skriva in det flera gngr c:

E-postadress: (Bara jag som ser ;D)

URL/Din finaa blogg!:

Vad har du att säga mig?♥:

Trackback
RSS 2.0